2 de noviembre de 2009

Despullats a la intimidad / Desnudos en la intimidad

Perpetracions és una mostra d'intervencions efímeres al carrer, que fa anualment el barri de Sant Martí de Provençals (Barcelona).
En 2009 els projectes presentats giraven sobre els Espais Íntims.
Sota aquest lema es va presentar una proposta d'intervenció anomenada: Despullats a la intimitat, on tres il·lustracions es trobaven cobertes per una capa de paper cadascuna, i es convidava al vianant a descobrir-les, trencant aquesta capa que les ocultava, descobriment poc a poc, les escenes íntimes de tres personatges anònims. Aquestes escenes es relacionaven amb cada espectador mostrant actes quotidians que podien provocar-nos rebuig, incomoditat, vergonya... al ser exposades a la via pública.

------

Perpetracions es una muestra de intervenciones efímeras en la calle, que hace anualmente el barrio de Sant Martí de Provençals (Barcelona).
En 2009 los proyectos presentados giraban en torno a los Espacios Íntimos.
Bajo este lema se presentó una propuesta de intervención con el nombre de: Despullats a la intimitat (Desnudos en la intimidad), en el que tres ilustraciones se encontraban cubiertas cada una por una capa de papel, y se invitaba al viandante a descubrirlas, rompiendo esta capa que las ocultaba, descubriendo poco a poco las escenas íntimas de tres personajes anónimos. Estas escenas se relacionan con cada espectador mostrando actos cotidianos que podian provocarnos rechazo, incomodidad, vergüenza... al ser expuestas en la vía pública.


No hay comentarios:

Publicar un comentario